piątek, 29 listopada 2013

Podsumowanie miesiąca #5

Zimny, pochmurny, mokry, smutny listopad odchodzi. Nie lubię tego miesiąca. Jest taki ... nijaki. Mokry, chłodny, zachmurzony - bo powiedzmy szczerze - większość miesiąca to tylko deszcz, mocny wiatr i gdzieniegdzie opady pierwszego śniegu. Listopad to też miesiąc zadumy - wszak obchodzimy na początku Święto Zmarłych, a zaledwie dziesięć dni później rocznicę odzyskania przez Polskę po ponad stu latach wolności.

Za to grudzień to miesiąc - jak dla mnie - magiczny. Obfituje w prezenty, miłość, ten czas oczekiwania, łamania się opłatkiem, składaniu życzeń, migoczących lampek na choince. A potem nadchodzi Sylwester. Nowy Rok, nowe nadzieje, nowy rozdział w życiu każdego człowieka.

Przedostatni miesiąc roku 2013 sprawił mi wiele radości, jak i zawodu. Niektóre sprawy nie powiodły się po mojej myśli, a inne wręcz przeciwnie. Co do książek, to miesiąc dość dobry - nabyłam bodajże dwie czy trzy nowe książki po naprawdę niskich cenach! Więcej napiszę o nich wkrótce.

Przeczytałam 15 książek.
Napisałam 4 recenzje.
Przeczytane pozycje:
1. Autobiografia milionera - Sharon Kendrick
2. Szkockie wesele - Cathy Williams
3. Celebryta z Miami - Carson Aimee
4. Diabeł ubiera się u Prady - Lauren Weisberger
5. Dla Nikity - Polina Daszkowa
6. Dziennik bulimiczki - Zöller Elisabeth, Kolloch Brigitte
7. Jak go uwieść? - Banks Leanne
8. Małżeństwo z królem - Celmer Michalle
9. Miesiąc z arystokratą - Rose Emillie
10. Naznaczona - P.C.Cast, Kristin Cast
11. Niania i szejk - Barbara McMahon
12. Niebezpieczna namiętność - Celmer Michalle
13. Nie ma tego złego... -Leclarie Day
14. Pamiętnik Wampirów: Pamiętnik Stefano tom 3 Pragnienie - L.J.Smith, ghostwriter
15. Pierwszy krok ku wie3czności: Moja historia - Justin Bieber

Aż tyle? Sama w to nie wierzę - zaskoczyłam siebie niesamowicie. Powiem tak, czytam dużo, ale to moje czytanie przerzuca się na stopnie - widzę jakie mam, a nie są to takie, jakie mogłyby być, gdybym tylko się postarała. Miejmy nadzieję, że grudzień okaże się bardziej efektowny w szkole - oby.
Pozdrawiam i przesyłam gorące uściski,
Macy
       
Fotel, książka, ciepłe kakao. Oh jakże mi się to marzy!

4 komentarze:

  1. 15 książek! Łał, po prostu łał! To naprawdę niesamowity wynik! :) Chciałabym umieć czytać tak szybko, jak Ty ;) Co prawda nie znam prawie żadnej książki z twojej listy, ale to tylko sprawia, że bardzo niecierpliwie będę wypatrywać recenzji :)
    Pozdrawiam ciepło,
    J.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze podziwiam Twoje wyniki :) Jestem bardzo ciekawa "Dziennika bulimiczki", mam nadzieję, że podzielisz się z nami swoją opinią o tej książce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejku, aż tyle książek! :D Świetny wynik, gratuluję i zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń

Echa pamięci - Katherine Webb

                                                                                  źródło: lubimyczytac.pl Tytuł oryginału : A Hal...