niedziela, 10 sierpnia 2014

Stosik wakacyjny


Ostatni post z serii stosik był dawno, dawno temu bo w maju. Uznałam więc, że czas na kolejny, tym razem wakacyjny. Szczęśliwym trafem udało mi się wypożyczyć wiele książek, które już dawno chciałam poznać. A zatem nie zwlekam, tylko przechodzę do stosiku


Od dołu:
"Zwodniczy punkt" - Dan Brown (recenzja)

"Kocham Nowy Jork" - Isabelle Laflèche
"Zakręty losu" - Agnieszka Lingas-Łoniewska
"Mechaniczna księżniczka" - Cassandra Clare

"Zakręty losu:  Historia Lukasa" - Agnieszka Lingas - Łoniewska
"Wystrzałowa dziewiątka" -Janet Evanovich


Od dołu:

"Niech Ci się coś pięknego przyśni" - Massimo Gramellini
"Franciszek: Papież z końca świata" - Leszek Śliwa

"Grecka mozaika" - Hanna Cygler
"Wieczni wygnańcy" - Cynthia Leitich Smith
"Kocham Paryż" -  Isabelle Laflèche
"Sklepik z niespodzianką : Adela" - Katarzyna Michalak
"Powrót niedoskonały" - Marcin Bruczkowski



"Crazy In Love - biografia Beyoncé Knowles" - Daryl Easlea
"Odkryj swoje piękno" - Ceril Campbell



EDIT: W czwartek odwiedziłam bibliotekę i oczywiście nie wróciłam z niej z pustymi rękami. Oto moje czwartkowe łowy:



"Lato w Zatoce Aniołów" - Barbara Freethy
"Sklepik z niespodzianką:Lidka" - Katarzyna Michalak
"[geim]" - Anders De La Motte
"Lato w Jagódce" - Katarzyna Michalak
"Niechciana prawda" - Agata Kołakowska
"Anna i pocałunek w Paryżu" - Stephanie Perkins
"Zaginiony symbol" - Dan Brown

Czytaliście? Polecacie?

Pozdrawiam, Macy

10 komentarzy:

  1. Dużo się tego nazbierało:) Niestety niczego nie czytałam ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam nic z Twojego stosiku :) Ale słyszałam gdzieś o "Lecie w Zatoce Aniołów", tylko już nie pamiętam, czy pozytywnie czy negatywnie
    Jestem natomiast ciekawa, jak ocenisz "Zaginiony symbol" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Zwodzony punkt" <3
    Czekam na recenzje! :D


    http://dzikie-anioly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny stos, a z niego przeczytałam tylko książki Katarzyny Michalak. Jestem ciekawa Twojej opinii na temat tych książek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale stosisko! Czytałam "Wiecznych wygnańców" i "Zwodniczy punkt".
    Miłego czytanie, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niczego nie czytałam, acz życzę przyjemnej lektury i czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale się obłowiłaś. :) Niczego nie czytałam, ale o wielu pozycjach słyszałam (głównie dzięki blogosferze, rzecz jasna). Widzę, że wybrałaś same letnie tytuły: "Lato w Zatoce Aniołów", "Lato w Jagódce". ;) Polecam jeszcze "Lato" Jansson i "Burzliwe lato" Bourin, też odpowiednie na tę porę roku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Czytanie idzie dobrze, gorzej ze znalezieniem czasu na napisanie recenzji.

      Usuń

Echa pamięci - Katherine Webb

                                                                                  źródło: lubimyczytac.pl Tytuł oryginału : A Hal...