piątek, 1 listopada 2013

Już wkrótce...

Dzień dobry!
Zaniedbałam ten blog, nie pisałam nic, jednak mogę Wam (i sobie) obiecać, że po 8 listopada powracam z recenzjami, stosami i mnóstwem nowych książek! Moja absencja to skutek olimpiady historycznej, której zakres jest dość duży - obejmuje losy Polski na przełomie lat 1914-1956 oraz losy miasta, w którym uczęszczam do liceum. Powoli termin tegoż konkursu się zbliża, więc gdy już będzie po, będę trochę mogła 'odsapnąć'. W miedzy czasie, gdy np. czekałam na busa czy też miałam chwilę wolną czytałam kilka pozycji z poprzedniego stosu, których recenzję ukarzą się Wam tutaj. Niedługo powrócę do blogosfery z nową energią i siłą!

(Nie)dziękuję za wsparcie od was, aby nie zapeszyć. Mam nadzieję, że gdy tutaj wrócę, ktoś z Was nadal będzie tutaj zaglądał.

Pozdrawiam, Macy

1 komentarz:

  1. Oczywiście, że będziemy zaglądać :-) Powodzenia na konkursie!

    OdpowiedzUsuń

Echa pamięci - Katherine Webb

                                                                                  źródło: lubimyczytac.pl Tytuł oryginału : A Hal...