piątek, 8 listopada 2013

Podsumowanie października

Spóznione powitanie listopada na blogu! Dzisiaj odbył się test historyczny, który spowodował zastój tutaj. Obiecuję, że to nadrobię. Mam już kilka recenzji zaczętych, które na dniach się tutaj pojawią. Powoli zaczyna się robić w szkole gorący okres tj. sprawdzian,kartkówka i itd. bo koniec semestru coraz bliżej. Bardziej niż na koniec roku cieszę się, ze względu na nadchodzące święta. Mam nadzieję, że uda mi się wszystko w szkole wyprowadzić na prostą, by było ładnie. Ale koniec tej paplaniny.

W pazdzierniku zmieniłam telefon, co pozwoliło mi na nabycie aplikacji umożliwiającej czytanie e-booków, dzięki czemu nie nudziłam się w czasie jazd do i ze szkoły. Większość książek, które zaraz się pojawią przeczytałam właśnie w formie elektronicznej.

W dziesiątym miesiącu roku przeczytałam ponad 12 książek.
Dodałam recenzji: 0
Przeczytane pozycje:
1. Czy wiesz, że cię kocham?(recenzja jutro)
2. Król Edyp - Sofokles (lektura)
3. Królewski ślub - Fiona Hood- Stewart
4. Mąż z Hollywood - Jane Porter
5.Mitologia - Jan Parandowski (lektura)
6. Pamiętniki wampirów. Pamiętnik Stefano tom I Początek - Lisa Jane Smith, ghostwriter
7. Pamiętniki wampirów. Pamiętnik Stefano tom II Żądza krwi - L.J. Smith, ghostwriter
8. Pocałunek księcia - Sarah Morgan
9. Pocałunki wampira. Początek - Ellen Scheiber
10. Pocałunki wampira. Miłość po grób - Ellen Scheiber
11. Rezydencja na Sycylii - Kim Lawrence
12. Ślub w pałacu - Sharon Kendrick

Nie sądziłam, że tyle przeczytałam. Wow. Wiele jeszcze pozycji ze stosu z tego wpisu nie zostało przeze mnie przeczytane. Obecnie czytam "Diabeł ubiera się u Prady", recenzja pewnie gdzieś za tydzień.
Pozdrawiam, Macy
Do przeczytania pozostało mi:
GONE:Faza 2
Piękni i martwi
Życie na wieczność
Jak upolować faceta? Po pierwsze dla pieniędzy
Naznaczona


3 komentarze:

  1. Tyle książek przeczytanych i żadnej recenzji? Nieładnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, że podziwiam Cię za ilość książek, które dasz radę przeczytać w ciągu miesiąca :-) Świetny wynik - zwłaszcza, że oprócz szkoły miałaś na głowie jeszcze test historyczny. Życzę dalszych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Król Edyp zagościł również u mnie haha :)
    A tak poza tym podziwiam, u mnie połączenie szkoły i czytania nie idzie tak łatwo ;)

    OdpowiedzUsuń

Echa pamięci - Katherine Webb

                                                                                  źródło: lubimyczytac.pl Tytuł oryginału : A Hal...