sobota, 7 marca 2015

Tak wiele książek, tak mało czasu ... - Stos



 Jestem przykładem prawdziwego książkoholika - mój stos to potwierdza w zupełności. Mam tak wiele książek, tak wiele wyczekiwanych egzemplarzy do przeczytanie, lecz brakuje mi czasu. Tak, to prawda, która dotknęła również i mnie. Jako licealistka, którą czeka za rok matura, mam zbyt wiele nauki, z którą ledwo wyrabiam. Dlatego też moje dzieci kochane muszą czekać, aż wygospodaruję sobie choć godzinkę, by móc się nimi nacieszyć. A jest czym!



Z lewej strony:
1. Jesteś tylko mój - Joanna Sykat  - z biblioteki (teraz czytam)
2. Trafny wybór - J.K.Rowling - j.w. (teraz czytam)

3. Śluby panieńskie - Aleksander Fredro (lektura) - zakup własny
4. Nie-boska komedia - Zygmunt Krasiński (lektura) - j.w. (teraz czytam)
5. Lalka tom I i II - Bolesław Prus (lektura) - prezent 


Z prawej strony:
1. Moje rzymskie wakacje - Kristin Harmel - z biblioteki
2. Bogini oceanu - P.C. Cast - z biblioteki
3. Nie mów nic, kocham Cię - Mhairi McFarlane - z biblioteki
4. Michal Vey: więzień celi 25 - Richard Paul Evans - z biblioteki
5. Bransoletka - Ewa Nowak - z biblioteki


Leżące:
1. To musi się udać - Paul Smith - z biblioteki
2. Nigdy nie gasną - Alecandra Bracken - z biblioteki
3. Zeszyty don Rigoberta - Margi Vargas Llosa - z biblioteki
4. Burza - Julie Cross - z biblioteki
5. Niania w Nowym Jorku - Nicola Kraus, Emma McLaughlin - z biblioteki
6. Caryca - Ellen Alpsten - z biblioteki

Stojące:
1. Obywatel Stuhr. Z Jerzym i Maciejem rozmawia Ewa Winnicka - Ewa Winnicka, Maciej Stuhr, Jerzy Stuhr - z biblioteki
2. Kroniki Tempusu: Królowa musi umrzeć - K.A.S. Quinn - z biblioteki 

Jak wspominałam w podsumowaniu dwa dni temu, mam wiele ciekawych i długo wyczekiwanych pozycji do przeczytania. Dziś znalazłam czas, by móc je uwiecznić i pokazać Wam. Oczywiście nie mogło się obyć bez lektur, które w tej chwili są jedynymi książkami, które czytam. 

Odnośnie recenzji - gdy tylko znajdę chwilkę czasu, postaram się coś napisać i wstawić, lecz kiedy to będzie? Nie wiem. Liczę, że kiedy sezon sprawdzianów/zaliczeń się skończy, będę mogła regularnie publikować posty, bo mam wiele pomysłów na nie.

Znacie coś? Czytaliście? Polecacie? Dajcie znać w komentarzach :) 
Pozdrawiam, Macy

9 komentarzy:

  1. życze miłej lektury i oczywiście czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokaźny stosik z ciekawymi tytułami. Nic tylko czytać. :D
    U mnie też nauka spowalnia czytelnictwo, a wiem, że będzie jeszcze gorzej, bo również nieubłaganie zbliża się matura (mam jeszcze dwa lata, ale zdając biologię i chemię, wiem, że muszę się za to zabrać bardzo szybko). Tak z ciekawości spytam (jeśli to nie tajemnica), co planujesz zdawać? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to tajemnicą - planuję zdawać na podstawie matematykę, polski i angielski, a na rozszerzeniu - polski ( o ile nie zmienię zdania), historię i angielski ( to samo co przy polskim). :)

      Usuń
  3. Piękny stos :) Chciałabym przeczytać "Trafny wybór" i "Bogini oceanu". Pozostałych książek, poza lekturami, raczej nie kojarzę. Co się tyczy lektur - "Ślubów panieńskich" nie czytałam, pozostałe dwie tak, jednak nie należały do moich ulubionych.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nic nie czytałam :) Ja mam obecnie ze 35 książek na stosiku i całkowity brak czasu, masakra, a kolekcja książek ciągle wzrasta ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki już nasz los, książkoholików. Życzę przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam "Trafny wybór" - bardzo podobała mi się ta powieść. Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie czytam, tylko, że fragmentami od ponad dwóch tygodni. Zapowiada się fajnie, ale żałuję, że muszę ją sobie dawkować. :)

      Usuń
  7. Chętnie przeczytałabym "Nigdy nie gasną" - mam za sobą lekturę pierwszego tomu i naprawdę mi się podobała;))
    Życzę szybkiego wygospodarowania czasu dla tych cudnych dzieciaków i owocnej lektury!:)

    OdpowiedzUsuń

Echa pamięci - Katherine Webb

                                                                                  źródło: lubimyczytac.pl Tytuł oryginału : A Hal...