wtorek, 2 lipca 2013

Stosik pierwszy

Hej!
Dzisiaj przed warsztatami na które uczęszczam od grudnia zajrzałam do biblioteki i oddałam zaległe książki. Oczywiście ja jak to ja musiałam coś wypożyczyć. Już tak mam :) Pomimo, że w domu mam jeszcze jakieś książki to musiałam. I cieszę się, że to zrobiłam, bo trafiłam na kolejne perełki.

Książki, które oddałam to:
Od dołu:
Blue Jeans - Piosenki dla Pauli (recenzja)
P.C.Cast - Wybranka bogów część 1
P.C.Cast - Wybranka bogów część 2
Rachel Gibson - Prawdziwa miłość i inne nieszczęścia

Książki, które wróciły ze mną dzisiaj z biblioteki:

Od dołu:
Katarzyna Michalak - Bezdomna
Charlotte Calder - Ja razy dwa
Magda Fres - Mama, smoczek!
Beata Andrzejczuk - Pamiętnik nastolatki 6

Oprócz  tych lektur przywiozłam też dla młodszej siostry "Pamiętnik nastolatki 3" i "Harry Potter i więzień Azkabanu". 

W domu również mam kilka innych utworów, o których warto wspomnieć. Są to:


Od dołu:
Liane Moriarty - A teraz śpij
Nicolas Sparks - Na zakręcie
Jodi Picoult - Jak z obrazka




Od dołu:
Marcus Malte - Ogród miłości
Aneta Rzepka - Świat w pastelach Ingi
Katarzyna Michalak - Zmyślona

Cały stos prezentuje się obecnie tak:


Obecnie czytam Jodi Picoult - Jak z obrazka oraz Beata Andrzejczuk - Pamiętnik nastolatki 6
Reszta pozycji musi poczekać na swoją kolej. Nie mają wyboru. Ale są wakacje, więcej czasu więc pewnie szybko się uwinę z tymi lekturami. Bo przecież w bibliotece mojej kochanej zakupili masę nowości! I wszystkie wołają : Macy przeczytaj nas!

Dobranoc, Macy

4 komentarze:

  1. Widzę Sprksa, więc będę czekać na recenzję. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe tytuły, czekam na recenzję Jak z obrazka i zazdroszczę Bezdomnej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo książek wypożyczyłaś. Czekam na recenzje i życzę miłego czytania ;)
    Pozdrawiam,
    Mai

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie masz w bibliotece, u mnie takich perełek nie ma :/

    OdpowiedzUsuń

Echa pamięci - Katherine Webb

                                                                                  źródło: lubimyczytac.pl Tytuł oryginału : A Hal...