poniedziałek, 15 lipca 2013

HIGH FIVE! - Moje plany wakacyjne dotyczące książek

Chociaż wakacje trwają już od dobrych 2 tygodni, to postanowiłam umieścić tutaj swoja listę książek, które chciałabym przeczytać w wakacje. Lista nie będzie długa, gdyż obecnie mam też sporo zaległości ze stosu umieszczonego tutaj.



HIGH FIVE! to nowa akcja, w związku z którą na blogu pojawiać się będą rankingi ulubionych, najlepszych, najbardziej interesujących, bądź najgorszych książek, filmów, gier, postaci, itp... 

Dzięki temu zarówno czytelnicy mogą poznać bliżej blogerów, jak i blogerzy czytelników, jeśli ci będą chętni na podzielenie się swoimi przemyśleniami i opiniami.  






1. Seria GONE 
Czytałam i słyszałam wiele o tej serii, więc nadszedł czas na zapoznanie się z dziełami Michaela Granta. Liczę, że uda mi się to malutkie marzenie spełnić.






2.Igrzyska śmierci - trylogia
Miałam już okazję obejrzeć ekranizację pierwszej części trylogii. Jestem na siebie po części zła, no ale mam nadzieję, że książka jest o wiele lepsza. Z opinią chętnie się z Wami podzielę. A więc wyczekujcie recenzji książek Suzanne Collins.






3. Trzy oblicza pożądania - Megan Hart

Jeden z wielu erotyków, których treści ciekawa jestem już od dawna.  Słyszałam wiele dobrego o literaturze erotycznej, przeczytałam już jeden z nich (recenzja tutaj), więc czas na kolejny.









4. Samotność w sieci - Janusz Leon Wiśniewski
Książka miała już dawno swój debiut, a ja nie miałam jeszcze okazji jej poznać. Czas to nadrobić.










 5. Seria Harlequin 
Tutaj może mi się zejść dłużej niż przez wakacje, ale miejmy nadzieję, że podołam temu wyzwaniu. Z tego co wiem jest w niej bardzo dużo krótkich romansów, co będzie dobre, bo ja lubię takie odskocznie od rzeczywistości.

2 komentarze:

  1. Z całego serca polecam Ci całą trylogię Igrzysk Śmierci, "Trzy oblicza pożądania" oraz "Samotność w sieci"! A w serii Harlequin na pewno znajdziesz kilka interesujących pozycji, które umilą Ci letnie popołudnia i wieczory. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe harlequinów jeszcze nie czytałam ale tani romansidła już owszem. Lecz ja takie książki czytam gdy jestem mocno przepracowana np. w okresie sesji na studiach. Takie odmóżdżenie to wtedy dla mnie idealny relaks.

    OdpowiedzUsuń

Echa pamięci - Katherine Webb

                                                                                  źródło: lubimyczytac.pl Tytuł oryginału : A Hal...