sobota, 17 maja 2014

Słowem wyjaśnienia

Moja absencja wynika z ogromnej ilości zaległości w szkole (liceum to nie przelewki), przez skręconą kostkę. Rozpoczęłam już batalię o jak najlepsze oceny na koniec roku, przez co dzień w dzień coś zakuwam, zaliczam.

Nie wiem kiedy pojawi się jakaś recenzja. Niby staram się czytać książki w tak zwanym międzyczasie ale nie umiem później przelać swoich uczuć w stosunku do pozycji na klawiaturę.

Obiecałam wrócić po 12 V - wrócę troszeczkę później. Aktualnie powinnam czytać podręcznik do fizyki albo biologii, ale ja jak to ja wolę zalogować się na LC i przeglądać książki.

Bardzo chciałabym coś zrecenzować, tyle, że moja wena odeszła. Zmęczenie i problemy ze zdrowiem mają przewagę nad czytaniem, niestety. Obiecuję, że wrócę tutaj niedługo. Kiedy, dokładnie nie wiem, ale wrócę.

Pozdrawiam, Macy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Echa pamięci - Katherine Webb

                                                                                  źródło: lubimyczytac.pl Tytuł oryginału : A Hal...