sobota, 31 maja 2014

Podsumowanie miesiąca #5

Maj minął mi dość szybko. Obfitował w wiele interesujących powieści, wrażeń i informacji - zarówno tych dobrych jak i złych. Cieszę się, że ten miesiąc dobiega końca, ponieważ wraz z nim zostaje coraz mniej dni do wakacji - tych wymarzonych, wyczekiwanych wolnych dwóch miesięcy, w ciągu których będzie można naładować 'baterie'.

Pod względem czytelniczym mijający miesiąc był liczny. Oprócz Targów Książki na których nie byłam, czego żałuję - ale ale nadrobię to może za rok - udało mi się przeczytać większą część mojej tajnej listy, co mnie niezmiernie satysfakcjonuje.

Przeczytałam 9 książek.
Dodałam 0 recenzji.
Inne: 1
Wyzwania:
Polacy nie gęsi, czyli czytamy polską literaturę - 3
Przeczytam tyle, ile mam wzrostu - maj +19,5 cm [czyli:  167-(21,5 +19,5) = 126 cm zostało mi do końca]
Przeczytane pozycje:
1. Alibi na szczęście - Anna Ficner -Ogonowska
2. Bo we mnie jest ex - Iwona Skrzypczak
3. Księżniczka wychodzi za mąż - Raye Morgan
4. Mechaniczny książę - Cassandra Clare
5. Po szóste nie odpuszczaj - Janet Evanovich
6. Szczęśliwa siódemka - Janet Evanovich
7. Prawo przyciągania - Penny Jordan
8.Ucisz mnie pocałunkiem - Blue Jeans
9. W szpilkach od Manolo - Agnieszka Lingas - Łoniewska

Mam w planach kilka recenzji z majowych książek. Oby mi się udało, bo bardzo chciałabym się z Wami podzielić opinią na temat kilku powieści. Domyślacie się o które pozycje mi chodzi?

Pozdrawiam, Macy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Echa pamięci - Katherine Webb

                                                                                  źródło: lubimyczytac.pl Tytuł oryginału : A Hal...