piątek, 25 kwietnia 2014

Informacja

Z powodów osobistych -mam nogę w gipsie (skręcona kostka) i nie uczęszczam na zajęcia, przez co mam wiele zaległości i nie wiem kiedy dodam najbliższą recenzję. Może jeszcze w kwietniu, a może dopiero w połowie maja. Wybaczcie, ale mam ogrom zaległości i brakuje mi czasu na czytanie. Czytam w wolnej chwili, lecz jest mi trudno go wygospodarować.
Gdy tylko nadrobię zaległości, wracam do czytania i do blogowania.
Gdzieś w środę dodam podsumowanie kwietnia i pewnie dopiero po 12 V wrócę do regularnych wpisów.

Pozdrawiam, Macy

2 komentarze:

  1. współczuję, jak to się stało... ? dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wracaj szybko do zdrowia!!
    Zdrówka życzę
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Echa pamięci - Katherine Webb

                                                                                  źródło: lubimyczytac.pl Tytuł oryginału : A Hal...