niedziela, 12 stycznia 2014

Serie/ Cykle wydawnicze, które chcę w tym roku poznać

Dobry wieczór!
Co słychać u Was? Ja jak to ja - staram się uczyć, żeby oceny były jako-takie na I semestr. Mam nadzieję, że podołam nadchodzącemu tygodniowi. Dodatkowo dziś miałam małą uroczystość rodzinną, podczas której doświadczyłam zaszczytu zostania matką chrzestną. Ktoś z Was również pełni tą rolę?

Dzisiaj chciałabym Wam i sobie przedstawić serie/cykle wydawnicze, które chcę zakończyć albo zacząć w tym roku. Jest ich kilka, część z nich już po trochu znam.


GONE: Zniknęli
Faza pierwsza - RECENZJA
Faza druga - (recenzja wkrótce)

Kroniki rodu Drake'ów
Księżniczka wampirów
Pojedynki wampirów

Dary Anioła 

Książki autorstwa Katarzyny Michalak
Bezdomna - RECENZJA
Zmyślona - RECENZJA


Pamiętnik nastolatki
Pamiętnik nastolatki
Pamiętnik nastolatki 2
Pamiętnik nastolatki 2 1/2 .Wakacje Natki
Pamiętnik nastolatki 3
Pamiętnik nastolatki 6 - RECENZJA

Akademia wampirów 


Jak na razie to wszystkie serie, które kuszą mnie, aby poznać ich treść. Znacie może jakieś inne? Czytałyście/liście coś z przedstawionych powyżej? Polecacie, a może odradzacie?
Śmiało, dajcie znać!

Pozdrawiam, Macy

5 komentarzy:

  1. Gone nie czytałam jeszcze, ale mam na to bardzo dużą ochotę. :)
    Dary anioła bardzo lubię, jestem po lekturze 4 tomów poluję aktualnie na piątkę. Również akademia wampirów jest świetna, mam za sobą trzy części i leczę, że w tym roku uda mi się ją skończyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam trzecią część gone i od dawna planuję rozpoczęcie całej serii, tylko nie mam skąd wziąć dwóch pierwszych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chciałabym wreszcie zabrać się za "GONE" i "Dary Anioła", no i może jeszcze za książki Katarzyny Michalak ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja sporo muszę dokończyć jak też sporo chcę przeczytać :) tutaj możesz sobie zajrzeć, wypisałam swoje serie wydawnicze :) http://greczynkaa.blogspot.com/p/wyzwania.html :) Chciałabym przeczytać Akademię Wampirów:D muszę dorzucić do listy :)) przeczytałam niedawno miasto kości, podobało mi się i chyba dziś zacznę drugi tom :) pozdrawiam :) miłego czytania :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Dary Anioła również mam wielką ochotę. Natomiast nie polecam Nadziei Katarzyny Michalak, bardzo bardzo zawiodła mnie ta pozycja.
    Dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem, zapraszam do siebie -
    recenzjeami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Echa pamięci - Katherine Webb

                                                                                  źródło: lubimyczytac.pl Tytuł oryginału : A Hal...