piątek, 31 stycznia 2014

Podsumowanie miesiąca #1 - styczeń

Witam gorąco!
Żyjecie jeszcze? Nie porwał Was wicher szalejący za oknem? A moze tak jak ja zrobiliście sobie wolne od środy przez pogodę?

Dziś dzień szczególny. Szczególny dla wielu osób.
Dzisiaj także kończy się pierwszy miesiąc 2014 roku.Styczeń, który obfitował w dobro i zło. Dobro - wiele nowości na rynku wydawniczym jak i w moim życiu. Złych - zmiany pogodowe, zimno...

Ten miesiąc upłynął pod znakiem książek.
Przeczytałam 30  książek.
Dodałam recenzji.
Przeczytane pozycje:
1. 52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca - Jessica Brody (recenzja na dniach)
2. Cudowna Maggy - Sharon De Vita
3. Dziewczyna i duchy - Tamsyn Murray
4. Zakochana asytentka - Emily McKey
5.Jak serce dyktuje - Sara Orwig
6. Jak upolować faceta? Po pierwsze dla pieniędzy - Janet Evanovich (recenzja wkrótce)
7. Jak uwieść uwodziciela - Anna DePalo
8. Kobieta o dwóch obliczach - Yvonne Lindsay
9. Włoski kochanek - Kate Walker
10. Milioner z Palermo - Lucy Monreo
11. Miłość i miliardy - Barbara Dunlop
12. Noc na plaży - Maureen Child
13. Moje życie z szefem - Leanne Banks
14. Córeczka milionera - Maxine Sullivan
15. Niespodziewane szczęście -Kathie DeNosky
16. Paryż, Stambuł, Buenos Aires… - Jennie Lucas
17. Wśród londyńskich elit - Sara Craven
18. Plan uwodzenia -Jules Bannett
19. Podniebna miłość - Kathie DeNosky
20. Podróż do Hongkongu - Robyn Donald
21.Prawdziwy cud - Nicholas Sparks
22. Rosyjski oligarcha - Maggie Cox
23. Tancerka i milioner - Heidi Betts
24. Trzy twarze Ewy - Barbara Freethy ( recenzja wkrótce)
25. Widok na Ateny - Abby Green
26. Wiktoriańska rezydencja - Maggie Cox
27. Materiał na Pulitzera - Kathryn Ross
28.Żona Sycylijczyka - Kate Walker
29. Tajemniczy milioner - Lee Wilkinson
30.Zaręczyny po angielsku - Liz Fielding, Betty Neels

Dodane recenzje:
GONE Faza druga
Szczęście w cichą noc, Żądza krwi i Pocztówka z Toronto
Uratuj mnie

Patrząc na listę zachodzę w głowę, ileż to ja czytam! Wow!
Zapowiedziane recenzje dodam wkrótce. Zresztą w lutym mam ferie - 17.02-02.03 - więc pewnie będę częściej tutaj zaglądać. Niedługo pokażę Wam, co też nowego zawitało do mnie.
Pozdrawiam cieplutko!
Macy, xoxo

5 komentarzy:

  1. Macy Ty tak dużo przeczytałaś podziwiam NAPRAWDĘ :) jesteś mistrzynią :D ja przeczytałam 6 książek w styczniu :) pozdrawiam z bardzooo zimnego Podlasia :D
    http://greczynkaaczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fenomenalny wynik. Kiedy Ty znalazłaś czas na jakiekolwiek inne zajęcia oprócz czytania? Tylko pozazdrościć takiej ilości wolnego czasu. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W większości to czytam po nocach, przez co jestem potem w dzień nieprzytomna. A dużo wolnego nie mam - wracam do domu po 16, zajmuję się bratem do 21, potem się uczę i przed snem czytam. Czasem czytam też w podróży do i ze szkoły albo w czasie drzemek braciszka. :)

      Usuń
  3. Jak zwykle utrzymujesz wysoki poziom :) Które z przeczytanych w styczniu książek polecasz najbardziej? :)

    Czekam na tę nowość, która zawitała. Pochwal się szybko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Polecam ""52 powody..." i " Paryż, Stambuł, Buenos Aires… " - to harlequin, ale wywołał u mnie płacz, więc zachęcam do przeczytania. :)

      Usuń

Echa pamięci - Katherine Webb

                                                                                  źródło: lubimyczytac.pl Tytuł oryginału : A Hal...