czwartek, 26 grudnia 2013

Stos trzeci - ostatni w 2013 roku

 Hej, hej!
Wszystkie prezenty już otwarte? Oczka się nacieszyły? Brzuszki pełne? To wspaniale!
Mój Mikołaj przyniósł mi wiele praktycznych rzeczy, które pełnią już swoje role. A co Wy otrzymaliście od świętego z Laponii?

Jako, że mam dziś sporo wolnego, bo dość wcześnie wróciłam ze zjazdu rodzinnego to postanowiłam pochwalić się Wam zgromadzonymi w ostatnich tygodniach książkami. A co! Taki sobie prezent zrobiłam, choć czas wolny powinnam inaczej spożytkować - czytaj, powinnam pomimo wolnego przysiąść do nauki, ale dam radę :)

Dzisiejszy stos przeszedł swoje możliwości - będę czytała te książki z dwa miesiące, jak nie więcej. Jednak nie umiem wejść do biblioteki, oddać książki i wyjść, bez wypożyczenia kolejnych. Też tak macie?
Udało mi się zgarnąć kilka pozycji, za którymi wyglądałam już jakiś czas.

                                     

Od lewej:
1. Jak upolować faceta? Po pierwsze dla pieniędzy - Janet Evanovich -Śliweczka jeszcze nie przeczytana, chociaż mam ją od sierpnia. Dobrze, że to własny zakup, a nie wypożyczona z biblioteki. Chciałabym skompletować całość.
2. 52 powody dla których nienawidzę mojego ojca - Jessica Brody - jejku, ileż ja się naczytałam recenzji o tej książce! Ciekawa jestem, czy też będę nią tak zachwycona jak większość z Was.
3. Kobiety z domu Soni - Sabina Czupryńska - nie znam autorki, więc chyba to debiutantka. Zaciekawiła mnie okładka i notka od wydawcy, więc zobaczymy o czym to jest.
4. Trzy twarze Ewy - Barbara Freethy - czekałam, czekałam i się na nią doczekałam. 
5. Zgoda na szczęście - Anna Ficner- Ogonowska - tutaj to byłam szczerze zaskoczona i pewna, że to pierwsza część serii, więc wzięłam pełna radości. A tu bęc - okazało się, że to kontynuacja. No nic, nadrobię te dwie pierwsze przy okazji. 
6. Tajemnice Gwen Frost - Jennifer Estep - tutaj podobnie. Trzecia część Akademii Mitu - okazuje się, że los nie dopisuje mi tak bardzo, jakbym chciała.
7. Żądza krwi - Alyxandra Harvey - nareszcie dostałam kolejną część z serii Kroniki Rodu Drake'ów. Moje kochane wampirki :)

Od prawej:
8. Wybacz, ale będę Ci mówiła skarbie - Federico Moccia - zakup własny, za śmiesznie niską cenę 9,99! Kto by pomyślał, że tak mi się trafi. Mam nadzieję, że zakupię też drugą część przygód Alex i Niki.
9. Ostatnia spowiedź tom I - Nina Reichter - efekt wymiany na LC
10. Irlandzki koktajl - Gosia Brzezińska - zakup własny, cena 9,00! Nie sądziłam, że warszawskie Śródmieście - dworzec PKP ma tak tani sklepik z książkami.
11. Wichrowe wzgórza - Emily Bronte - pożyczona od kuzynki
12. Prawdziwy cud - Nicolas Sparks - mój ulubiony autor!
13. Dziewczyna i duchy - Tamsyn Murray
14. Pocztówka z Toronto - Dariusz Rekosz - notka od wydawcy zachęca.
15. Gra w klasy - Julio Cortazar

Leżące:
16. Pod niebem Toskanii - Kim Lawrence - Harlequin, dzielnie wypełniam postanowienie wakacyjne. Pożyczona od kuzynki.
17.  Pensjonat na cyplu - Jackie Braun -j.w.
18. Niania z CIA - Amy J.Fetzer, Nowe życie Witta - Linda Conrad - j.w.


Na zdjęcia nie załapały się jeszcze trzy pozycje:
Szczęście w cichą noc - Anna Ficner - Ogonowska (czytam obecnie)
Uratuj mnie - Jennifer Echols (przeczytana, recenzja na dniach)
GONE: Zniknęli Faza druga: Głód - Michael Grant (przeczytana, recenzja wkrótce)




Książek tak wiele, a czasu tak mało ...

1 komentarz:

  1. Mam podobnie jak Ty - zazwyczaj, gdy idę do biblioteki oddać książkę/książki, muszę chociaż zerknąć, czy przypadkiem na półkach nie ma czegoś, co by mnie zaciekawiło lub na co od dawna poluję :P Tym sposobem ostatnio udało mi się wypożyczyć Igrzyska Śmierci :)
    Z Twojego stosiku (stosiska :P) chciałabym przeczytać, jak na razie, dwie książki - "Ostatnią spowiedź" i "Wichrowe Wzgórza" :)

    OdpowiedzUsuń

Echa pamięci - Katherine Webb

                                                                                  źródło: lubimyczytac.pl Tytuł oryginału : A Hal...