wtorek, 31 grudnia 2013

Podsumowanie roku 2013

Wielkimi krokami zbliża się Nowy Rok 2014. Jak każdy w dniu dzisiejszym postanowiłam podsumować swoje osiągnięcia pod kątem czytelniczym. Mam nadzieję, że wyniki nie będą niskie, a kolejny rok pozwoli mi tylko bardziej doskonalić swój gust książkowy. Chcę popracować nad swoim warsztatem pisarskim, który jest zbyt ubogi, jak na dzisiejszy okres.

Ciężko było mi się za to zabrać, bo nie wiedziałam od czego zacząć. Postanowiłam najpierw zliczyć przeczytane książki w każdym miesiącu 2013 roku, następnie zsumować otrzymane wyniki a dopiero potem przejść do spraw bardziej statystycznych dotyczących bloga.

Styczeń: 12
Luty: 16
Marzec: 13
Kwiecień: 14
Maj: 15
Czerwiec: 10
Lipiec: 24
Sierpień: 28
Wrzesień: 20
Październik: 12
Listopad: 15
Grudzień: 42

Kalkulując wychodzi na to, że przez rok 2013 przeczytałam 221 książek (!), zarówno w formie ebooków jak i tradycyjnej, papierowej. Bardziej bliższe są mi papierowe, aczkolwiek nie sądzę, że wersje ebook są gorsze.

Po pół roku blogowania, (sporadycznego co prawda, no ale jednak) jestem szczęśliwa z ponad 2 tysięcy odwiedzin i ponad 90 komentarzy! Na chwilę obecną obserwuje 23 osoby z blogspota, a poprzez Google plus 25 obserwatorów. Najcześniej zaglądaliście na recenzje Pośród złudzeń, Dotyk Julii i Świat w pastelach Ingi. Co więcej w drugim miesiącu mojego bloga czyli lipcu odwiedziliście mnie ponad 528 razy, za co bardzo dziekuję!
mnie

Wow, jestem pod wrażeniem wyników! W dwa tysiące czternastym planuję dokończyć rozpoczęte serie, m.in. Kroniki rodu Drake'ów, Gone, Piosenki dla Pauli, Śledztwa na wysokich obcasach. Mam w planach także zapoznać się z seriami : Dary Anioła, Igrzyska Śmierci i Szeptem. Liczę, że uda mi się to zrealizować.

Dziękuję za wszystkie bez wyjątku komentarze. W szczególności podziękowania ślę do LittleAngel , która komentuje najwięcej z moich wpisów. Dzięki!

Do napisania w Nowym Roku!

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!
SZAMPAŃSKIEJ ZABAWY!
IMPREZY DO RANA!


Pozdrawiam, Macy  

3 komentarze:

  1. Ojej, dziękuję za wyróżnienie :D naprawdę mi miło i komentować będę na pewno dalej :) Nie spodziewałam się, że jestem taka wygadana :)
    Wyniki naprawdę imponujące - zwłaszcza w grudzień! :) Gratulacje i oby następny rok również był dla Ciebie tak udany czytelniczo - i naturalnie osobiście również :)
    "Szeptem" mogę Ci polecić śmiało - nie jest to może seria doskonała, ale bardzo przyjemna. Nie czytałam jeszcze tylko ostatniej części. Te trzy, które dane mi było przeczytać mają taki drobny plusik, że każdej z nich towarzyszyły inne emocje :)
    Igrzyska sama dopiero zaczęłam, ale jak na razie jest genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 221 książek - to jest COŚ! Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko niektóre, bo większość książek to krótkie harlequiny. Choć zdarzają się i te o większej ilości stron. A opisuję tylko wtedy, gdy mam czas :)

    OdpowiedzUsuń

Echa pamięci - Katherine Webb

                                                                                  źródło: lubimyczytac.pl Tytuł oryginału : A Hal...