piątek, 13 września 2013

The Versatile Blogger Award


Cześć!

Dostałam pod koniec sierpnia nominację od invisible w The Versatile Bloggger Award. Jako, że to moja pierwsza taka nominacja, postanowiłam dodać oddzielny post.

Co należy zrobić?
♥ podziękować za nominację osobie, dzięki której zostałeś włączony do gry
♥ pokazać na blogu nagrodę The Versatile Blogger Award
♥ ujawnić 7 faktów dotyczących własnej osoby
♥ nominować 15 blogów, które na to zasługują według nominowanego
♥ poinformować o fakcie autorów nominowanych blogów

Siedem faktów o mnie:
1. Jestem obecnie uczennicą pierwszej klasy liceum o profilu humanistycznym.
2. Mój znak zodiaku to lew.
3. Uwielbiam jeść jasne winogrona.
4. Miałam już z 4 blogi prowadzone w sieci.
5. Mam swój blog prywatny, na którym czasem publikuję.
6. Piszę aktualnie opowiadanie do szuflady.
7. Czytam książki od czwartej klasy szkoły podstawowej.

Nominuję następujące blogi:

Dziękuję za nominację, uciekam informować nominowanych! 
PS Jeżeli ktoś czyta recenzję, to proszę, zostawcie chociaż ślad - czytałam/em; nie czytałam/łem, dobrze?

4 komentarze:

  1. Dzięki za nominację, postaram się w wolnej chwili na nią odpowiedzieć ;)

    Też jestem spod znaku lwa i również jadam jasne winogrono ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż cztery blogi? Wow, ja z moim jednym nie nadążam. ;) Powodzenia w pisaniu opowiadania; jeśli się kiedyś zdecydujesz je publikować, na pewno znajdziesz czytelników (mnie chociażby ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację :) Nie wiem, czy wezmę udział na blogu, ale na fanpage'a możliwe, że wstawię kilka wzmianek o mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci za nominację! Pozwoliłam sobie trochę ponaginać zasady i odpowiedziałam na FB -? https://www.facebook.com/pages/W-krainie-stron/202543779794814 , gdzie odniosłam się do Twoich odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń

Echa pamięci - Katherine Webb

                                                                                  źródło: lubimyczytac.pl Tytuł oryginału : A Hal...