niedziela, 1 września 2013

Podsumowanie miesiąca #2


Dzień dobry!
Okres laby, czyli wakacji już za nami. Od jutra trzeba będzie zmierzać do szkoły po kolejną dawkę wiedzy (czy to zbytecznej, czy też tej potrzebnej). Nie ma rady na to. Jedynie studenci mają jeszcze miesiąc wolnego. Wykorzystajcie go dobrze!

Sierpień pod względem książkowym wypadł całkiem nieźle. Przeczytałam sporo pozycji, napisałam kilka recenzji, chociaż nie tyle, ile planowałam. Cóż, mogę winić tylko i wyłącznie siebie za to. W moim życiu nie wiele się zmieniło, no prócz faktu, że skończyłam 16 lat.

Przeczytałam w sierpniu: 28
Napisałam recenzji: 8
Przeczytane pozycje:
1. Żona z Honolulu - Anne McAllister
2. Z księciem w Paryżu - Trish Morey
3. Zamek tajemnic - Annie West
4. W zapomnieniu - Agnieszka Lingas - Łoniewska
5. W cieniu winnic - Rebecca Winters
6.  Trzy wesela - Lucy Gordon
7.  Świątynia Afrodyty - Robyn Dylan
8.  Bal maskowy - Annie West
9. Świat w pastelach Ingi - Aneta Rzepka
10. Spotkanie nad Tamizą - Abby Green
11.  Ślub księżniczki - Trish Morey
12. Pocałuj królową - Helen Conrad
13. Rodzinna Gwiazdka - Helen Bianchin
14.  Święta z księciem - Rebecca Winters
15. Obietnica Świętego Mikołaja - Lucy Gordon
16. Ogród miłości - Marcus Malte
17.  Niemożliwe - Nancy Werlin
18.  Mama, smoczek! - Magda Fres
19. Kwiaty od Artiego - Bridget Asher
20. Konferencja we Włoszech - Carole Mortimer
21. Ja razy dwa - Charlotte Calder
22. Gry miłosne - Kate Carlisle
23. Grecki magnat - Lucy Monroe
24.Grecki magnat - Michelle Reid
25. Potomek weneckiego rodu - Natalie Rivers
26. GONE: Zniknęli Faza pierwsza: Niepokój - Michael Grant
27. Dom dla ukochanej - Maya Banks
28. Błękitne lato - Danuta Korolewicz

Uff, sporo tego było. Recenzje niektóre są podlinkowane, więc wystarczy kliknąć w tytuł i przeniesie Was do recenzji danej lektury. Z przeczytanych książek jestem zadowolona. Mam nadzieję, że uda mi się czytać również w roku szkolnym, ale nie ma co spekulować. Recenzję będę starała się dodawać w miarę możliwości tj. gdy tylko znajdę chwilę czasu - pewnie gdzieś w weekendy.


Powodzenia w nowym roku szkolnym! 
Pozdrawiam, macy :)

1 komentarz:

  1. O mamuniu, podziwiam Cię :) Też bym chciała dać radę tyle przeczytać w ciągu miesiąca. Może gdybym wykorzystała kurs szybkiego czytania, który leży pod moją toaletką, dałoby radę :D

    OdpowiedzUsuń

Echa pamięci - Katherine Webb

                                                                                  źródło: lubimyczytac.pl Tytuł oryginału : A Hal...