sobota, 21 września 2013

Stos drugi

Chyba nie ma osoby, która nie uwielbia bibliotek. Ta magia, zapach książek, nieznane historie ukryte w słowach na kartkach papieru, losy bohaterów... Wszystko tworzy coś niesamowitego. Kocham odwiedzać biblioteki - czy to małe, czy to duże. Wielkość nie ma znaczenia.


W ramach moich co tygodniowych wpisów, zamiast recenzji dodaję dzisiaj stos. Są to książki z kilku moich wypraw do bibliotek, niektóre są jeszcze wypożyczone w okresie wakacyjnym.

1. Chodźmy razem - Josie Lloyd, Emlyn Rees
2. Jak upolować faceta? Po pierwsze dla pieniędzy - Janet Evanovich (zakup własny)
3. Naznaczona - P.C.Cast + Kristin Cast
4. Pocałunki wampira. Miłość po grób - Ellen Scheiber
5. Pamiętniki Wampirów. Pamiętnik Stefano tom 1 Początek - L.J.Smith Kevin Williamson & Julie Plec
6. Siostry pancerne i pies - Agnieszka Tyszka (przeczytane)
7. Krzywe 10 - Ewa Nowak (przeczytane)
8. Drugi - Ewa Nowak (przeczytane)





9. Diabeł ubiera się u Prady - Lauren Weisberger
10. Czy wiesz, że cię kocham? - Blue Jeans
11. Dla Nikity - Polina Daszkowa
12. Piękni i Martwi - Yvonne Woon
13. Życie na wieczność - Yvonne Woon
14. GONE: Zniknęli Faza druga: Głód - Michael Grant


  

Kiedy ja to przeczytam? Nie mam pojęcia. Ostatnio jestem tylko gościem w domu - cały dzień w lo, potem powrót, obiad, nauka i sen. I tak w kółko. Muszę sobie jakoś wygospodarować czas dla siebie na czytanie i ogólnie. Macie jakieś pomysły? A może czytałyście/liście coś z wymienionych pozycji? Dajcie znać!
Pozdrawiam, Macy

7 komentarzy:

  1. Współczuję, ja co prawda mam jeszcze wakacje, ale też już czuję na karku początek roku akademickiego. A stos mam również ogromny :) Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam za sobą "Naznaczoną" oraz obie książki Ewy Nowak. Niebawem również zabieram się za pierwszą część przygód Stephanie Plum. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale gigant! Pamiętnik Stefano i Naznaczoną czytałam, pozostałych tytułów nie znam, lub znam ze słyszenia. Miłego czytania i czekam na opinie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚLIWECZKA i "Piękni i Martwi" to dobre pozycje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam tylko Pamiętnik Stefano - wydaje mi się lepszy, jeśli chodzi o styl, niż Pamiętniki. Troszkę się też z nimi nie bardzo komponuje, bo opiera się jednak w większej mierze na serialu, niż na pierwotnej historii.
    Co do czytania - polecam autobus :) Ewentualnie chociaż jeden rozdział przed snem. Warto wygospodarować ten czas. Sama mam go teraz więcej, ale w liceum dość dużo sie uczyłam, więc mój dzień wyglądał podobnie. Życzę powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń

Echa pamięci - Katherine Webb

                                                                                  źródło: lubimyczytac.pl Tytuł oryginału : A Hal...