środa, 1 kwietnia 2015

Podsumowanie miesiąca #3


Trzeci miesiąc roku 2015 właśnie stał się przeszłością. I takim oto sposobem pierwszy kwartał tego roku za nami. Teraz przed nami Wielkanoc. Ale zanim zaczniemy piec mazurki, babki i malować jajka, zapraszam na podsumowanie marca.

Przeczytałam 13 książek.
Dodałam 1 recenzję.
Inne: Filmowo
         Tak dużo książek, tak mało czasu
         Podsumowanie lutego
Przeczytane pozycje:
1. Był sobie książę - Rachel Hauck
2. Dramat katyński - Czesław Madajczyk
3. Jesteś tylko mój - Joanna Sykat
4. Kopciuszek na pustyni - Natasha Oakley
5. Przypadkowy milioner -Gail Dayton
6. Miłosna magia - Linda Conrad
7. Nie-boska komedia - Zygmunt Krasiński
8. Nowy wizerunek - Jackie Braun
9. Porzucony ojciec - Kelly Jamison
10. Sekret milionera - Ryanna Corey
11. Śluby panieńskie - Aleksander Fredro
12. Trafny wybór - J.K.Rowling
13. Weekend w tropikach - Emma Darcy

W wyniku masy sprawdzianów i konkursu historycznego, czytanie zeszło w minionym miesiącu na drugi plan. Owszem, podczas pisania pracy na konkurs, czytałam potrzebne lektury, których jeden z tytułów jest zamieszczony wyżej.Jednak nie znalazłam więcej czasu by poznać inne lektury ze stosu.
Lecz można się domyśleć,że skoro idzie kwiecień, a wolne zbliża się coraz większymi krokami, więc pewnie będę miała więcej czasu dla bloga i na czytanie.

Czy macie jakieś propozycje, co do postów? Dajcie znać :)
Pozdrawiam, Macy

2 komentarze:

  1. Dobry wynik, mi chyba nigdy nie uda się przeczytać tylu książek w ciągu jednego miesiąca...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog! Cudownie piszesz!
    Obserwuję i liczę na rewanż
    www.zakladkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Echa pamięci - Katherine Webb

                                                                                  źródło: lubimyczytac.pl Tytuł oryginału : A Hal...