czwartek, 5 marca 2015

Podsumowanie miesiąca #2


Miniony miesiąc był dla mnie bardzo pracowity, zarówno w szkole jak i poza nią. Mam obecnie wiele zapowiedzianych sprawdzianów, projektów, że sama nie wiem w co ręce włożyć. Dlatego też w lutym przeczytałam mniej książek, ale za to zakupiłam kilka nowych, co prawda to lektury, lecz jednak książki, prawda? Pokażę je w najbliższym stosiku. A teraz, aby tradycji stała się zadość, zapraszam na podsumowanie drugiego miesiąca dwa tysiące piętnastego roku.

Przeczytałam 16 książek.
Dodane recenzje : Magiczna gondola
Książka miesiąca: Piękny drań
Wyzwania
52 książki - 2015rok : 4
60 książek na 2015 rok: 2
Przeczytane pozycje:
1. Cyfrowa twierdza – Dan Brown
2. Florenckie marzenie – Penny Jordan
3. Grecki milioner – Jacqueline Baird
4. Urodzony zwycięzca – Sarah Morgan
5. Kordian – Juliusz Słowacki (lektura)
6. Król z Chicago – Leanne Banks
7. Leokadia w krainie czarów – Agata Agnieszka Włodarczyk
8. Luksusowy kamuflaż – Sara Croven
9. Piękny drań – Christian Lauren
10. Pułapka namiętności – Ann Major
11. Kraina spełnionych marzeń – Jules Bennett
12. Romans z szefem – Jennifer Lewis
13. Siostrzana przysługa – Grace Greek
14. Spotkanie na pustyni – Barbara McMahon
15. Wybór Crossa – Sylvia June Day
16. Złoty most – Eva Völler

Jak na miesiąc pełen nauki, statystyki wyglądają dobrze. Gorzej jest z postami, ale gdy wracam do domu około 18, po ponad dziewięciu godzinach lekcyjnych plus. mam coś na drugi dzień, to ostatnie o czym myślę, to blog. Liczę, że po zakończeniu sezonu klasówek, znajdę więcej czasu. Możliwe, że jeszcze w ten weekend dodam stosik, zatem zaglądajcie J

Czytaliście coś z wymienionych pozycji? Jak Wam się podobały?
Pozdrawiam, Macy

3 komentarze:

  1. Wow, jaki wspaniały wynik. Gratuluję ilości przeczytanych książek.

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę, niezły wynik. Dla mnie na razie nie osiągalny, więc tym bardziej gratuluję. ;)

    OdpowiedzUsuń

Echa pamięci - Katherine Webb

                                                                                  źródło: lubimyczytac.pl Tytuł oryginału : A Hal...