sobota, 22 listopada 2014

Dlaczego nie ma nowych wpisów?

Blog jak widać nadal jest pusty. Jedyny tekst, który się tu pojawił ostatnio to o serii pani Rowling. Planowałam dodać go wcześniej, ale z wielu powód został dodany dopiero w tym miesiącu.Co do kolejnych wpisów to.... sama nie wiem. Obecnie borykam się z wieloma problemami, mam zbyt dużo na głowie by móc usiąść i w spokoju móc napisać, a następnie opublikować jakąkolwiek recenzję z sensem. Owszem, czytam książki, ale bardzo ciężko jest mi się skupić na tym, by je oceniać i wskazywać co w nich jest super a co złe. Zresztą... aktualnie w moim czytelniczym świecie królują dzieła romantyków czyli ballady, sonety i inne utwory twórców tego okresu. Kiedy wrócę do pisania? Nie wiem. Naprawdę, ciężko jest mi określić, kiedy do tego powrócę. I czy powrócę. To z czym przyszło mi obecnie się zmierzyć zbyt mocno odbija się na mnie, mojej psychice i nie mam nawet czasu by w spokoju pomyśleć o czymś innym.
Nie wiem czy kogoś to interesuje, czy to ktoś przeczyta, lecz uznałam, że powinnam chociaż napisać coś do Was.
Jeśli ktoś chciałby wiedzieć co czytam obecnie, można sprawdzić to na LC. (klik)

Do napisania (?)
Macy

1 komentarz:

Echa pamięci - Katherine Webb

                                                                                  źródło: lubimyczytac.pl Tytuł oryginału : A Hal...