wtorek, 25 lutego 2014

Stos czwarty - pierwszy w 2014 roku

Jak ten czas biegnie nieustannie. Dopiero zaczęłam przerwę zimową, a już muszę się zbierać do szkoły. Spędziłam je intensywnie. Ciekawe, jak minęły lub nadal mijają Wam ferie?! Dajcie znać!

Od dawna nie pokazywałam Wam książek, które czytam albo czekają na przeczytanie. Kilka razy w miesiącu odwiedzam biblioteki. Chyba to normalne u nas moli, prawda? :) Mój aktualny stosik jest dość obszerny, a zawiera wiele wyczekiwanych przeze mnie książek.


Przejdzmy do najprzyjemniejszej części, czyli tytułów tych cudownych perełek.

 1. Śmierć w pigułce -Kenneth Boegh Andersen - spóźniona nagroda z konkursu od portalu nakanapie.pl
2. Dane wrażliwe - Ewa Nowak -j.w.
3. Mechaniczny książę - Cassandra Clare
4. Mechaniczny anioł - Cassandra Clare
5. Doskonały dzień -Richard Paul Evans
6. Słonecznik - Richard Paul Evans
7. Przybić piątkę - Janet Evanovich
8. Sekret Julii - Tahereh Mafi
9. Zgoda na szczęście - Anna Ficner - Ogonowska - teraz czytam
10. Krok do szczęścia - Anna Ficner - Ogonowska - przeczytana
11. Charlie - Stephen Chbosky - przeczytana
12. Pamiętnik nastolatki 7 - Beata Andrzejczuk - przeczytana
13. Dotyk Gwen Frost - Jennifer Estep
14. Krwawy księżyc - Alexandra Harvey 
15. Azyl - Izabela Sowa
16. Miseczka szczęścia - Aneta Rzepka
17. Jak zjeść słonia - Karolina Kubilus

Ferie dobiegając ku końcowi co równa się z mniejszą ilością wolnego czasu. Mimo to wierzę w siebie. Wiem, że dla dobrej książki, czas zawsze się znajdzie. A przedstawione książki w stosiku napawają mnie dobrą energią. Cieszmy się tym, że chociaż czytelnictwo w Polsce jest znikome, to nadal biblioteki pracują, a księgarnie nie mają pustych półek.

Stosik w całości


Pozdrawiam, Macy

4 komentarze:

  1. Całkiem spory stosik :) A i tytuły wydają się całkiem przyjemne :) Znając Twoje tempo, szybko się z nimi uporasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile tu książek dla siebie widzę! Polecam gorąco Sekret Julii (oczywiście jeśli czytałaś poprzednią część), a chrapkę mam na książki Cassandry Clare, na Charliego oraz książki Ficner-Ogonowskiej. Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne cudowności :) mi też bardzo szybko mijają dni, mimo, że już ferie mnie nie dotyczą :) miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny stos, życzę miłego czytania ; )

    OdpowiedzUsuń

Echa pamięci - Katherine Webb

                                                                                  źródło: lubimyczytac.pl Tytuł oryginału : A Hal...